Най ми харесва ценителя.
Това е човек с друга професия, често
уникално добър в нея, който така яко го
е понесло течението на живота, та не e
сколасал да доизгради в правилното
време практиките на рисуването, свиренето
и жеста. Ясното съзнание за един по-добър,
или ако не, то поне по-честен и открит
свят, стои като надежда, че някой ден,
все пак ще го направи. Ще стои на брега
на реката. Пред него ще е статив. Той ще
потъва в бездънно синьото на небето и
всичко, ама всичко ще бъде бездънно
синьо и в него ще потъне с цялото си
сърце и душа, и всеки жест ще го прави
равен със Създателя, и той ще е като
скитник, завърнал се в бащината къща.
Това разбира се е само
блян. Иначе той се събира с други като
него и страстно ще обсъждат последните
творби на един техен любим артист, когото
обожават, пият с него и му изкупуват
всичко! с дълбокото чувство за вина и
скрита страст, присъщи на системно
изневеряващия съпруг.
Без ценителя сме
загубени. Добре, че хората не са чели
Йозеф Бойс... и не са научили, че всички
са художници.А са. И ние с какво щяхме
да си храним децата тогава?
Аматьорът е обикновено
завършил Академия.Ако е жена е страхотно,
защото изградена в мечти, артистични
практики и ArtLive, тя
ще възпита децата си с любов, страст,
отдаване и безусловно следване на
ценностите и етиката на цивилизоваността.
В галериите рядко ще срещнете жена над
35, освен ако не е галеристката и приятелките
и. Отзад винаги стои Мъж.
Ако е мъж,
работата е като това, което виждате.
Претенции, борби, интриги лицемерие и
якото его на недоказания. Пръстът е на
потока от събития и се следва всеки
трепет на посоката, за да може да
изяви себе си. Основният
проблем е да им пусне филма, който му е
в главата- и тогава ще го разберат, и той
ще успее, и чичо от Америка няма да е
сам, а ще са много чичовци, и те ще видят
как той е най-добрия, но неразбран, но
като изкара пари, тогава, да тогава ще
нарисува, каже и изиграе всичко онова,
което разтърсва душата му, и те ще са в
краката му. И светлините на рампата няма
да изгасват, и той ще е като...като...като...вие
кажете като кого.
Най ми харесва
тази драма в Луи дьо Финес.
Нисък,
възрастен вече театрален актьор, над
50, осъзнава, че няма фацата на стройния,
a и млад и
неотразим Хамлет. Тогава киното е
голямата работа. И забележете-
и ако стане известен,
ама много известен, ако
и да е нисък, грозен и плешив, няма начин
да не му дадат ролята. Хамлет плешив!
Представяте ли си! Нали така- големите
могат всичко. Всичко, което знае, хвърля
в боя. Няма друг бой. Последния. Няма
милост!
Смазващ е.
Ха бъди смазващ около Фернадндел, Ален
Делон и Жан Габен. Ако ви стиска- давайте!
И тогава вече единственото, което ще
бъде на прицела ви, ще бъде какво се
случва в главата на зрителя, а
не вие какво си мислите.И
всеки нюанс, внушаван в главата на
зрителя ще бъде изпипан като филигран
и всяко ваше действие ще има неотразимостта
на добротата, човечността на знанието,
разбирането и окончателноста, на всяко
действие и преценка на добър мозъчен
хирург, който се прибира в къщи при жена
си, хвърля уморен чантата и казва на
жена си- днес имах особен,
но много интересен случай. Мисля, че се
справих.
Ето, това е
професионалиста.
Няма коментари:
Публикуване на коментар