Миси Мацоли е от тези
млади копозитори на съвременна музика,
които предифинират чувствителността
и усещанията ни за съвременния но
класически в същността си звук.
Приветствана от The New
York Times, като един от "композиторите
последователно изобретателни и
изненадващи, работещи в Ню Йорк,"
Missy Mazzoli е американски композитор и
кийбордист, установена в Бруклин, чиито
творби се простират отвъд линията на
класическата музика и инди, с натрапчив
и иновативен звук. Нейната дебютна опера
Song и вдигна високо топката при премиерата
и през 2012, предизвиквайки голям шум и
възторжени отзиви. Нещо повече, нейните
творби са изпълнявани по целия свят от
Ню Йорк Сити Опера до Операта в Сидни.
В момента работи като композитор в
резиденция с Opera Philadelphia and Gotham Chamber
Opera. Чуйте я:
А сега изненадата –
Добринка Табакова.
Родом от България,
Добринка Табакова показва удивителен
талант от най-ранна възраст, като спечели
"Jean-Frédéric Perrenoud Prize " в четвъртия Международен музикален конкурс
във Виена, преди да е навършила 14. Тя е
била приветствана от уважавания
композитор Джон Адамс като "изключително
оригинална и рядко срещана." Възпитаник
на Кралския колеж в Лондон, където
получава докторската си степен по
композиция, произведенията на Добринка
Табакова са били описани като"thoughtful
and approachable" от Gramophone Magazine, с звук, който
е едновременно и познат, и нов. Нейният
дебютен албум String Paths е издаден през
2013 г. и получава Grammy Award nomination for “Best
Classical Compendium in 2014.
Стегнете
се!! Няма да пиша само
за талантливи млади жени :)
А сега сериозно-вижте- всички пробиват във възрастта, в която у нас, бащите им щяха да ги натирят cервитьорки в Планет, за да видят как излиза хляба. И сетне ни хляб, ни сцена, ами Терминал 2. Защото в ранна възраст, някой тъпак им е казал, че за да има пари, трябва да има кръв, сълзи и сополи. Запишете си! Младият артист не трябва да мисли за пари. А да мислиш за пари в България, е най-жалката идея, която може да ти хрумне в страна с лошо управление.
А сега сериозно-вижте- всички пробиват във възрастта, в която у нас, бащите им щяха да ги натирят cервитьорки в Планет, за да видят как излиза хляба. И сетне ни хляб, ни сцена, ами Терминал 2. Защото в ранна възраст, някой тъпак им е казал, че за да има пари, трябва да има кръв, сълзи и сополи. Запишете си! Младият артист не трябва да мисли за пари. А да мислиш за пари в България, е най-жалката идея, която може да ти хрумне в страна с лошо управление.
И за представянето на
мой ученик в Германия писаха в Ню Йорк
Таймс. Сега си доучва менажмент и финанси,
защото управлението на творчески и
иновативни проекти е част от занаятa
на артиста в 21 век... Всичко по реда си.
Няма коментари:
Публикуване на коментар